.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه از شهرستان بابل

دیدار مدیرکل شیلات مازندران با فعالان بخش شیلات ، دیدار  نماینده بابل از دانشگاه آزاد و ... از اهم اخبار كوتاه گلستان است.

نشست هم اندیشی مديركل شيلات مازندران با فعالان بخش شیلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از بابل ، حسن حبيب نژاد گفت : در راستاي تكريم ارباب رجوع ، لزوم رسيدگي سريع به امور مردم ، كاهش مدت زمان پاسخگوئي به درخواست ها و ارتباط مستقيم مديران با بهره برداران این نشست برگزار شد.

مديركل شيلات مازندران اظهار داشت : مسائل و مشكلات آبزي پروران و فعالان بخش شيلاتي باید بررسی و راهکارهای مناسب اتخاذ گردد.


در این نشست که به مدت 2 ساعت بطول انجامید نقطه نظرات مختلفی درباره روند پیگیری مشکلات آبزی پروران ارائه شد.


گراميداشت سي امين سالگرد هفته بسيج

همايش مسئولين بسيج ادارات شهرستان بابل برگزار شد.

همزمان با گراميداشت سي امين سالگرد هفته بسيج جمعي از اعضاي و هيات علمي به همراه بسيج اساتيد وكارکنان دانشگاه صنعتي نوشيرواني در مسجد خاتم الانبيا بابل حضور يافتته و با حجت الاسلام روحاني امام جمعه شهرستان بابل ديدار کردند.


حجت الاسلام روحاني ضمن ارج نهادن به جايگاه بسيج گفت: بسيج نهادي ملكوتي و نوراني است، مردم و جامعه اسلامي ما بايد قدر بسيج را بدانند.

امام جمعه بابل با اشاره به حضور بسيجيان در 8 سال دفاع مقدس و خلق حماسه ها و صحنه هاي گرانقدر در دفاع از اين كشور ،افزود: در سخت ترين شرايط و در بحراني ترين وضعيت بسيجيان قدرت خود را به نمايش گذاشتند.
 
حجت الاسلام روحاني تصريح كرد: يكي از خصوصيات بارز بسيج تحرك است و نبايد يك بسيجي بي تحرك و بي حال داشته باشيم. خطيب جمعه بابل خاطر نشان كرد: بسيج بايد داراي انسجام مناسب و روحيه وحدت پذيري باشد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه بابل هم ضمن گراميداشت هفته بسيج گفت:در اين روز از هفته بسيج حركت بزرگ كه هماهنگ با سراسر كشور انجام مي شود دستاوردي جز خير، بركت، عظمت و اقتدار جمهوري اسلامي نخواهد داشت.

سرهنگ عليرضا فدائيان بيان داشت : بسيج اساتيد در عرصه هاي علم و دانش گام هاي مثبتي برداشتند و بي شك با دانش و آگاهي و با بصيرتي كه دارند بهتر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي پاسداري مي كنند .

 

دانشگاه آزاد بزرگترین پایگاه علمی جهان است

نماينده مردم بابل درمجلس شوراي اسلامي گفت:دانشگاه آزاد اسلامي به لحاظ کيفيت و ارتقائ غناي آموزشي و پژوهشي و رقابت در عرصه ي توليدات علمي و فن آوري بزرگترين پايگاه علمي محسوب مي شود .


محسن نريمان در بازديداز دانشگاه آزاد واحد بابل ، توسعه منابع انساني و دستاوردهاي علمي و پژوهشي و بهره وري، خلاقيت و نوآوري را در آموزش کشور ضروري دانست و گفت :دانشگاه آزاد اسلامي امروزه بعنوان يکي از دانشگاه هاي بزرگ مطرح جهان شناخته شده است.


نماينده بابل توسعه پايدار را در جامعه ضروري خواند و گفت: دانشگاه آزاد اسلامي که بستر توسعه پايدار کشور فراهم نمود، در تحول کيفيت بخشي نقش بنيادي دارد و در لحاظ کردن خلاقيت و تفکر مديريت مدرن آموزشي پيشگام بود.

وي همچنين به افتخارات علمي ، پژوهشي ،فرهنگي ، ورزشي و اختراعات دانشجويان اين دانشگاه در مجامع بين المللي اشاره کرد و  گفت: دانشگاه آزاد اسلامي ميدان تلاش و فعاليت علمي و تحقيقاتي را براي رقابت فرزندان مستعد و خلاق اين مرز و بوم فراهم و در زمينه هاي کارگاهي ، تربيت نيروهاي متخصص فني و کاردان نقش بسزائي در اقتصاد کشور داشته است.

ايشان در مورد بهره برداري سايت دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل افزود: بايد اذعان داشت حجه الاسلام و المسلمين قلي پور نهايت تلاش و کوشش خود را با معنويت کامل جهت احداث و ساخت اين مجتمع دانشگاهي بکار گرفته است.

گفتني سايت دانشگاهي گرجي آباد واحد بابل در زميني به مساحت 75735 متر مربع و داراي 50 هزار متر مربع فضاي آموزشي ،پژوهشي، فرهنگي ، ورزشي و رفاهي مي باشد .که تاکنون 92الي98درصد عمليات عمراني آن به پايان رسيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.